Garantie

Wat voor soort garantie heb ik?
Alle producten op Sanexo.nl zijn nieuwe artikelen. Per artikel staat aangegeven wat de garantieperiode is. Mocht u een probleem hebben met een geleverd product binnen de garantieperiode, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] Onze deskundige collega’s zullen dan samen met de leverancier beoordelen of uw probleem onder de garantievoorwaarden valt.

Een defect product is al vervelend genoeg, dus wij willen het zo goed mogelijk oplossen voor u. Daarom hebben wij andere oplossingen voor kleinere producten dan voor grote producten zoals vrijstaande baden.

Heb ik nog garantie?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een artikel datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast deze wettelijke garantie bieden wij ook nog een eigen garantie die niets afdoet van de wettelijke garantie. Uw product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan zorgen wij voor een vervangend onderdeel.

Voor sommige producten bieden wij zelfs meer dan 2 jaar garantie. Dat vindt u dan terug op de pagina van dat product.

Bij een ongegronde klacht of serviceaanvraag kunnen wij u nog steeds helpen met een oplossing. De eventueel herstelkosten zijn dan echter altijd voor eigen rekening.