Bezorgen

We doen er uiteraard alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Nadat wij uw bestelling ontvangen hebben wordt er contact met u gelegd om te bekijken wanneer het geleverd kan worden. De dag voordat uw bestelling wordt geleverd, krijgt u een bericht met de details van de bezorging.

Bezorgdatum bepalen?
In overleg met onze medewerkers van de planning is het mogelijk om vooraf de bezorgdatum te bepalen.

Bezorging op een ander adres?
Het is mogelijk om uw bestelling op een afleveradres te bezorgen, dit kunt u aangeven bij het plaatsen van de bestelling.

Is mijn product op voorraad?
U kunt zelf zien of uw product op voorraad is. De voorraadstatus wordt bij het product getoond, deze status kunt u naast de prijs van het product terugvinden. Op de productpagina vindt u de actuele voorraadstatus van het product. Mocht het product toch niet op voorraad zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling bij een PostNL-ophaalpunt te laten bezorgen. Retourzendingen kunnen wel afgeleverd worden bij een PostNL servicepunt.

Hoe snel kunnen jullie mijn pakket bezorgen?
Bestel op werkdagen voor 12.00 uur, dan streven wij ernaar om deze de volgende werkdag te bezorgen.
Dit geldt niet voor de Waddeneilanden, België en voor onze grootste producten. Indien op afspraak bezorgen niet mogelijk is, dan wordt dit duidelijk met u gecommuniceerd.

Bezorgkosten bij een bestelwaarde onder € 100,-
Hieronder kunt u per artikelgroep zien wat de bezorgkosten zijn. De bezorgkosten zijn ook altijd te zien in de winkelwagen aan het einde van uw bestelling.
* Artikelen met een gewicht tot 30 kilo € 14,95
* Artikelen met een gewicht boven de 30 kilo of een zeer groot volume € 29,95

Gratis verzending
Artikelen met een minimale bestelwaarde van € 100,- worden gratis bij u bezorgd, behalve voor de Waddeneilanden, België en voor onze grootste producten.

Wanneer de artikelen een gezamenlijke bestelwaarde hebben van € 100,- of meer verzenden wij deze artikelen ook gratis. Retourkosten komen voor onze rekening wanneer de bestelling defect, beschadigd of incompleet is of wanneer u gebruikmaakt van een van onze gratis retouropties (zie ook https://www.sanexo.nl/retourneren). In de andere gevallen komen de retourkosten voor eigen rekening.

 

Goed om te weten:
* Als uw bestelling in delen wordt bezorgd, om welke reden dan ook, betaalt Sanexo de extra kosten en betaalt u maar één keer de bezorgkosten.
* Als uw bestelling uit meerdere artikelgroepen bestaat, betaalt u alléén de bezorgkosten uit de hoogste tariefgroep.
* Onze klanten waarderen onze bezorgdienst met een 8,9.

Bent u niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij uw buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (behalve op zondag).