Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Volg de volgende vier stappen om snel en eenvoudig uw favoriete artikelen bij Sanexo te bestellen.

- Shoppen
Ga naar een artikel en klik op IN WINKELWAGEN. U kunt uiteraard verder shoppen of u kunt naar uw winkelwagen gaan om uw bestelling af te ronden.

- Winkelwagen
Bent u klaar met shoppen? Ga naar uw winkelwagen om uw bestelling te bekijken en eventueel te bewerken. Klik op GA NAAR AFREKENEN om verder te gaan. Alle getoonde prijzen zijn altijd inclusief 21% BTW.

- Afrekenen
Als u nog niet bent ingelogd, dan kunt u hier inloggen. Bestelt u bij ons voor het eerst? Dan kunt u een account aanmaken na het afrekenen. Wilt u geen account? Uiteraard is dit geen probleem, want ook zonder account kunt u bij ons bestellen, wij hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

- Bestelling afronden
Vul uw gegevens in, geef aan of u uw bestelling thuis wilt ontvangen of dat u het zelf komt ophalen in onze showroom te Wernhout. Kies tot slot een betaalmethode.
Heeft u een kortingscode? Dan kunt u deze invullen in "pas kortingscode" toe, klik op "korting doorvoeren" en voltooi uw bestelling via de groene button PLAATS BESTELLING.

Zodra uw bestelling is afgerond, mailen wij u een bestelbevestiging. Wij wensen u veel plezier met de door u aangeschafte artikelen bij Sanexo.

 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Naam of adres van uw bestelling wijzigen? Product vergeten of het verkeerde besteld? Onze klantenservice helpt u direct uit de brand. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. U kunt dan opnieuw een order plaatsen met het juiste product.

 

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Als u een bestelling geplaatst heeft zal deze binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgt worden. Is de bestelling in het weekend gedaan, dan zal deze de dinsdag erop op z'n vroegst bezorgd worden. Na elke bestelling nemen wij telefonisch contact met u op om met u af te stemmen welke datum het best voor u uit komt.

 

Mijn bestelling kan niet (meer) geleverd worden. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Oeps, jammer zeg, dat het bestelde artikel kan niet meer geleverd worden, soms kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Excuses voor het ongemak!
Wanneer wij dit in de gaten hebben, dan streven wij ernaar om u zo spoedig mogelijk hiervan op de hoogte te stellen. Het aankoopbedrag van de niet geleverde artikelen kunt u binnen 14 dagen terug verwachten op uw bankrekening.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u vandaag een bestelling hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zorg dat u snel bent, want dan zijn de medewerkers van Sanexo in ons magazijn het ook. Is de bestelling al naar u onderweg, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. U kunt dan uw bestelling na ontvangst weer eenvoudig retourneren.

Heeft u uw bestelling niet online gedaan, dan kunt u op de dag van uw bestelling telefonisch contact opnemen met onze klantenservice +31 (0)76 205 50 84. Wanneer u al betaald hebt voor uw bestelling, dan zullen wij uw betaling zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening.