Veelgestelde vragen

Onze klantenservice krijgt via diverse kanalen vragen gesteld en om u snel te helpen hebben wij geprobeerd de meest voorkomende alvast voor u te beantwoorden:

Showroom en Openingstijden

Waneer is Sanexo.nl geopend?
De klantenservice is maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10:00 t/m 17:00. Op onze webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie vinden en sanitair artikelen bestellen.

Waar is Sanexo.nl gevestigd?
Vanaf begin januari 2020 kunt u bij ons terecht in onze showroom aan de Wernhoutseweg 72 te Wernhout.

Bestellen en Betalen

Hoe werkt bestellen en betalen op Sanexo.nl?
Volg de volgende stappen om snel en gemakkelijk uw favoriete artikel(en) te bestellen en te betalen.

Shoppen Kies het artikel dat u graag wilt aanschaffen. Maak uw keuzes door een materiaal, kleur en/of maat te selecteren. Klik op IN WINKELWAGEN. U kunt uiteraard verder shoppen om uw bestelling compleet te maken of naar uw winkelwagen gaan om uw bestelling af te ronden.

Uw winkelwagen Klaar met shoppen? Ga naar uw winkelwagen om uw bestelling te controleren en eventueel te wijzigen. Klik vervolgens op GA DOOR NAAR AFREKENEN om verder te gaan. Alle getoonde prijzen zijn altijd inclusief btw.

Gegevens invullen Als u nog niet bent ingelogd, vragen wij u om uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen. U krijgt direct toegang tot uw account. Bestelt u voor het eerst? Dan kunt u een account aanmaken. Wilt u zich liever niet registreren? Geen probleem, ook zonder account kunt u bij Sanexo bestellen, wij hebben dan wel nog even uw gegevens nodig.

Bestelling afronden Heeft u een actiecode? Vul de code dan in bij de laatste stap. Vervolgens kiest u het afleveradres. U kunt bestellingen thuis of bij een PostNL-ophaalpunt bij u in de buurt laten bezorgen afhankelijk van de artikel. Kies tot slot het gewenste betaalmethode en accepteer de algemene voorwaarden.

Betaling In de webshop kunt u betalen onder andere met iDeal, Creditcard, AfterPay of Bancontact (Mr. Cash). Ook is er een mogelijkheid om uw aankoop in termijnen te voldoen via de Betaalplan van Santander. Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals betalingen aan de deur, VVV bonnen of middels acceptgiro. Voltooi uw bestelling via de knop PLAATS BESTELLING. Zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u van ons een aankoopbevestiging per e-mail. U ziet hier ook uw bestelnummer in staan, deze heeft u nodig als u nog vragen heeft. Bewaar deze mail dus goed. De bestelling wordt zo snel mogelijk bij u geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Heeft Sanexo een veilige betaalomgeving?
Sanexo maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving, zodra u begint met het afrekenen van uw bestelling. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Om met SSL te betalen heeft u als klant geen speciale software nodig. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het ‘slotje' in uw browser.

Kan ik contant betalen?
U kunt alleen contant betalen in de showroom. Wij accepteren helaas geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor. Plaats het product in uw winkelwagen en kies voor de optie om het in de magazijn op te halen. Haal het bestelde product op en betaal het met cash geld.

Biedt Sanexo achteraf betalen aan?
Ja. Wanneer u een bestelling plaatst, wordt het bedrag op uw creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaalt u dus achteraf. Tevens kunt u artikelen aanschaffen via Santander Betaalplan.

Kan ik een VVV-bon inwisselen bij Sanexo?
Nee, helaas is het bij ons niet mogelijk om een VVV-bon in te wisselen.

Wat is het rekeningnummer van Sanexo?
Ons rekeningnummer is NL68 INGB 0008 7770 05. Vermeld bij het betalen altijd uw naam en ordernummer. Uw ordernummer vindt u in de orderbevestiging die u van ons heeft ontvangen nadat u uw bestelling succesvol heeft afgerond.

Bezorgen

Bezorgdatum bepalen?
Het is niet mogelijk om vooraf de bezorgdatum zelf te bepalen. Als u al een keer eerder bij Sanexo heeft besteld, kunt u de meeste artikelen laten bezorgen bij een PostNL-ophaalpunt bij u in de buurt. PostNL-ophaalpunten hebben ruime openingstijden zodat u zelf kunt bepalen wanneer u uw bestelling gaat ophalen.

Bezorging op een ander adres?
U kunt uw bestelling thuis of bij een PostNL-ophaalpunt laten bezorgen. We versturen geen bestellingen naar een alternatief adres.

Voorraadstatus 'Tijdelijk uitverkocht'?
Is het product tijdelijk niet op voorraad? Dan houden we u graag op de hoogte. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice en u ontvangt per e-mail of sms een berichtje zodra het product weer beschikbaar is.

Is mijn product op voorraad?
U kunt zelf zien of uw product op voorraad is. De voorraadstatus wordt altijd bij het product getoond, deze status kunt u naast de prijs van het product terugvinden. Op de productpagina vindt u de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn.

Voorraadstatus 'Nooit meer leverbaar'?
Sommige producten komen echt nooit meer op voorraad. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of we raden u de beste alternatieven aan. Die vindt u dan op de pagina van het uitverkochte product.