Veelgestelde vragen

Onze klantenservice krijgt via diverse kanalen vragen gesteld en om u snel te helpen hebben wij geprobeerd de meest voorkomende alvast voor u te beantwoorden:

Showroom en Openingstijden

Waneer is Sanexo.nl geopend?
De klantenservice is maandag t/m zaterdag bereikbaar van 10:00 t/m 17:30 en op zondag van 12:00 t/m 17:00. Op onze webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie vinden en sanitair artikelen bestellen.

Waar is Sanexo.nl gevestigd?
Vanaf begin januari 2020 kunt u bij ons terecht in onze showroom aan de Wernhoutseweg 72 te Wernhout.

Bestellen en Betalen

Hoe werkt bestellen en betalen op Sanexo.nl?
Volg de volgende stappen om snel en gemakkelijk uw favoriete artikel(en) te bestellen en te betalen.

- Shoppen
Ga naar een artikel en klik op IN WINKELWAGEN. U kunt uiteraard verder shoppen of u kunt naar uw winkelwagen gaan om uw bestelling af te ronden.

- Winkelwagen
Bent u klaar met shoppen? Ga naar uw winkelwagen om uw bestelling te bekijken en eventueel te bewerken. Klik op GA NAAR AFREKENEN om verder te gaan. Alle getoonde prijzen zijn altijd inclusief 21% BTW.

- Afrekenen
Als u nog niet bent ingelogd, dan kunt u hier inloggen. Bestelt u bij ons voor het eerst? Dan kunt u een account aanmaken na he- t afrekenen. Wilt u geen account? Uiteraard is dit geen probleem, want ook zonder account kunt u bij ons bestellen, wij hebben dan nog wel even uw gegevens nodig.

- Bestelling afronden
Vul uw gegevens in, geef aan of u uw bestelling thuis wilt ontvangen of dat u het zelf komt ophalen in onze showroom te Wernhout. Kies tot slot een betaalmethode. Heeft u een kortingscode? Dan kunt u deze invullen in "pas kortingscode" toe, klik op "korting doorvoeren" en voltooi uw bestelling via de groene button PLAATS BESTELLING.

Zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u van ons een aankoopbevestiging per e-mail. U ziet hier ook uw bestelnummer in staan, deze heeft u nodig als u nog vragen heeft. Bewaar deze mail dus goed. De bestelling wordt zo snel mogelijk bij u geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Heeft Sanexo een veilige betaalomgeving?
Sanexo maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving, zodra u begint met het afrekenen van uw bestelling. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Om met SSL te betalen heeft u als klant geen speciale software nodig. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het 'slotje' in uw browser.

Kan ik contant betalen?
U kunt alleen contant betalen in de showroom. Wij accepteren helaas geen contante betalingen aan de deur. Plaats het product in uw winkelwagen en kies voor de verzendmethode om het in onze showroom in Wernhout op te halen. Haal het bestelde product op en betaal het met cash geld.

Biedt Sanexo ook achteraf betalen aan?
Ja, dat doen wij. Wanneer u een bestelling plaatst en u kiest voor betalen met een creditcard, dan wordt het bedrag op uw creditcard gereserveerd. Uw creditcard wordt pas na levering belast. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaalt u dus achteraf. Tevens kunt u sommige artikelen aanschaffen via de Santander Betaalplan.

Kan ik een VVV-bon inwisselen bij Sanexo?
Nee, helaas is het bij ons niet mogelijk om een VVV-bon in te wisselen.

Wat is het rekeningnummer van Sanexo?
Ons rekeningnummer is NL68 INGB 0008 7770 05. Vermeld bij het betalen altijd uw naam en ordernummer. Uw ordernummer vindt u in de orderbevestiging die u van ons heeft ontvangen nadat u uw bestelling succesvol hebt afgerond.

Bezorgen

Bezorgdatum bepalen?
Ja, dit is mogelijk. Wij zullen in overleg met u kijken wanneer de artikelen bij u thuis bezorgd kunnen worden.

Is mijn product op voorraad?
U kunt zelf zien of uw product op voorraad is. De voorraadstatus wordt altijd bij het product getoond, deze status kunt u naast de prijs van het product terugvinden. Mocht het toch zo zijn dat de artikel niet meer op voorraad is, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om te kijken naar een oplossing.

Voorraadstatus 'Nooit meer leverbaar'?
Sommige producten komen echt nooit meer op voorraad. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of we raden u de beste alternatieven aan. Die vindt u dan op de pagina van het uitverkochte product.