Service aanvraag

Wat als mijn product defect is bij levering?
Doet uw product niet wat het zou moeten doen bij levering? Dan raden we u aan om eerst de gebruikershandleiding nogmaals goed te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf oplossen, zodat u toch meteen gebruik kunt maken van uw product en het niet hoeft te retourneren.

Heeft dit niet geholpen? Wij vragen u zo spoedig mogelijk, het liefst binnen 30, aan te geven dat u uw product wilt retourneren of neem even contact met ons op. U kunt kiezen om uw geld terug te krijgen of dat u een nieuw product wenst te ontvangen. U helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Heeft uw product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan uw product kan helaas gebeuren tijdens het vervoeren en/of bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor u op! Gelieve spoedig mogelijk, het liefst binnen 30 dagen, het retourformulier invullen, hierin kunt u aangeven dat u het wilt laten vervangen door hetzelfde product. Of retourneer uw product. Geef duidelijk aan dat uw product beschadigd geleverd is en wat u als oplossing wenst. Zo kunnen we u zo goed mogelijk helpen. Uiteraard geldt hier het normale retourproces, dus grote en zware pakketten halen we bij u op en retourneren is uiteraard in dit geval kosteloos.

 

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?
Zitten niet alle onderdelen of accessoires in de doos? Vervelend zeg! Wij vragen u zo spoedig moeglijk, het liefst binnen 30 dagen, het retourformulier in te vullen en daarbij duidelijk aan te geven welke onderdelen er missen. Daarnaast graag aangeven welke oplossing u wenst.

  • Het product omruilen: u heeft uw nieuwe product een dag nadat we uw retourzending hebben ontvangen in huis. Wilt u ruilen omdat uw artikel is beschadigd? Dan vragen we u het beschadigde artikel altijd terug te sturen, tenzij onze klantenservice anders aangeeft.
  • Het ontbrekende onderdeel naleveren: wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heeft u binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit toch langer duren, dan nemen wij contact met u op. Vergeet niet bij de aanmelding het serienummer en/of artikelnummer van het product toe te voegen. Dan kunnen we het onderdeel nog sneller naleveren. Kunnen we het onderdeel niet naleveren? Dan nemen we contact met u op en ruilen we het product alsnog voor u om.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Oeps, helaas is er iets niet helemaal goed gegaan, excuses hiervoor! Kraan ontvangen in plaats van die nieuwe WC-bril? Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Meld dit bij onze klantenservice. We staan voor u klaar en lossen het probleem zo snel mogelijk voor u op.

 

Klachtenprocedure
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).