We doen er uiteraard alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Nadat wij uw bestelling ontvangen hebben, wordt er contact met u gelegd om te bekijken wanneer uw bestelling geleverd kan worden. Voor onze bezorgingen maken wij gebruik van DPD, een koerier en/of onze eigen bezorgservice. Afhankelijk van uw bestelling bepalen wij welke bezorgservice ingezet wordt; grote en zware pakketten worden verzonden met de koerier of onze eigen bezorgservice en de overige pakketten worden bezorgd met de DPD Pakketservice. Artikelen die wij niet zelf in voorraad aanwezig hebben zullen besteld/afgeroepen worden bij de leverancier.

Heeft u een voorkeurs leverdatum? Gelieve dit te melden door op de bestelbevestiging per mail te reageren aan Sanexo BV. We proberen dit dan direct te verwerken voor het transport plaatsvind. 

DPD

Bent u niet thuis om uw bestelling van de DPD Pakketservice in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen wij onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij u te bezorgen. DPD bezorgt uw pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd één bij u in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor u is achtergelaten, leest u waar u, uw pakket kunt ophalen. Wanneer uw pakket met de DPD Pakketservice geleverd wordt, ontvangt u binnen 24 uur een Track and Trace nummer waarmee u uw pakket kunt volgen, zie bijgaande link: www.dpd.com/nl/nl/ontvangen.

Koerier

De koerier stuurt per e-mail updates, met de link in de e-mail kunt u de het verwachte tijdsvak van aankomst zien en de route naar uw adres volgen (houd rekening met een vertraging in de synchronisatie van de tracking gegevens). Bent u niet thuis om uw bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor u is achtergelaten, leest u hoe u contact kunt opnemen voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment.

Bezorgservice

Wanneer uw pakket met onze eigen bezorgservice afgeleverd wordt, ontvangt u op de dag van de levering één uur van tevoren een telefoontje van onze bezorger. Zo weet u dat deze onderweg is. Uiteraard wordt de afleverdatum van tevoren in samenspraak met u ingepland. Uw bestelling wordt in overleg op maandag t/m zaterdag geleverd. Mocht u niet thuis zijn en kunnen wij u niet bereiken? Dan nemen wij de bestelling retour en plannen wij in overleg met u een tweede poging om te leveren. Houdt u rekening met een levertijd van enkele dagen en bezorgkosten voor de tweede poging.

Let op! Veel van onze artikelen zijn zwaar / van groot formaat en er dient iemand aanwezig te zijn die de bezorger indien nodig kan helpen. De aflevering vindt standaard plaats tot aan de eerste drempel van de eerste deur, of tot waar we kunnen komen, op de begane grond. Er kan niet geleverd worden over trappen, grind, drempels, gras en onverharde paden.

Afhankelijk van de bestelde artikelen kunnen wij dropshipment via de leverancier laten verlopen, of dit van toepassing is zal tijdig aan u gecommuniceerd worden. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgdatum die zij kiezen, wij informeren onze klanten uiteraard direct zodra er meer bekend is over de levering van de order.

Veelgestelde vragen

Bezorgdatum bepalen?

In overleg met onze medewerkers van de planning is het mogelijk om vooraf samen de bezorgdatum te bepalen. Heeft u een voorkeurs leverdatum? Gelieve dit te melden door op de bestelbevestiging per mail te reageren aan Sanexo BV. We proberen dit dan direct te verwerken voor het transport plaatsvind. 

Bezorging op een ander adres?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander afleveradres te bezorgen, dit kunt u aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Toch nog een ander afleveradres na uw bestelling? Bel of mail met ons dan kunnen wij het afleveradres aanpassen voor u.

Is mijn product op voorraad?

U kunt zelf zien of uw product op voorraad is. De voorraadstatus wordt bij het product getoond, deze status kunt u naast de prijs van het product terugvinden. Op de productpagina vindt u de voorraadstatus van het product. Houdt u rekening met mutaties van de voorraad in ons magazijn. Het kan voorkomen dat de voorraad op de website afwijkt van de voorraad in ons magazijn. Mocht het product toch niet op voorraad zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?

Omdat wij enkel met de DPD Pakketservice samenwerken, is het helaas niet mogelijk om uw bestelling bij een PostNL-punt te laten bezorgen. Retourzendingen kunt u wel afgeven bij een PostNL-punt of een andere bezorgdienst bij u in de buurt.

Hoe snel kunnen jullie mijn pakket bezorgen?

Na uw bestelling zullen wij binnen 2 werkdagen met u contact opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. Uw bestelling zal dan binnen 3 tot 5 werkdagen bij u bezorgd worden, tenzij u het op een later tijdstip geleverd wilt hebben. Bij artikelen met een zwaar gewicht of afwijkende/grote afmeting kan het zijn dat dit niet haalbaar is. Dit geldt ook voor leveringen naar België. De levering voor de Waddeneilanden kunnen tot Noord-Nederland afgeleverd worden, u dient zelf voor transport naar de Waddeneilanden te zorgen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Hieronder kunt u per artikelgroep zien wat de bezorgkosten zijn. De bezorgkosten zijn ook altijd te zien in de winkelwagen aan het einde van uw bestelling.

  • Orders met een bestelwaarde onder de € 100,- rekenen wij € 15,00.
  • Orders met een bestelwaarde boven de € 100,- leveren wij gratis.

De bezorgkosten zijn ook altijd te zien in de winkelwagen aan het einde van uw bestelling. De bezorgkosten voor de bestelling van tegels zijn afwijkend.

Versie 0623LG