Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U heeft een mooi product gezien en wilt graag een bestelling plaatsen. Dit kunt u gemakkelijk doen door de volgende vier stappen aan te houden. Zo kunt u op een snelle en eenvoudige manier uw favoriete artikelen bij Sanexo bestellen.

Stap 1: Shoppen

Ga naar een artikel en klik op IN WINKELWAGEN. U kunt uiteraard verder shoppen of u kunt naar uw winkelwagen gaan om uw bestelling af te ronden.

Stap 2: Winkelwagen

Bent u klaar met shoppen? Ga naar uw winkelwagen om uw bestelling te bekijken en eventueel te bewerken. Klik op GA NAAR AFREKENEN om verder te gaan. Alle getoonde prijzen zijn altijd inclusief 21% BTW.

Stap 3: Afrekenen

Als u nog niet bent ingelogd, dan kunt u hier meteen inloggen. Bestelt u voor het eerst bij ons? Dan kunt u een account aanmaken na het afrekenen. Wilt u liever geen account aanmaken? Dit is uiteraard geen probleem, want ook zonder account kunt u bij ons bestellen. In dit geval hebben wij dan nog wel even uw gegevens nodig om de bestelling voor u te kunnen afronden.

Stap 4: Bestelling afronden

Vul uw gegevens in, geef aan of u uw bestelling thuis wilt ontvangen of dat u het zelf komt ophalen in onze showroom te Wernhout. Kies tot slot een betaalmethode.
Heeft u een kortingscode? Dan kunt u deze invullen in "pas kortingscode toe", klik op "korting doorvoeren" en voltooi uw bestelling via de groene button AFREKENEN. Zodra uw bestelling is afgerond, mailen wij u een bestelbevestiging. Wij wensen u veel plezier met de door u aangeschafte artikelen bij Sanexo.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Naam of adres van uw bestelling wijzigen? Product vergeten of het verkeerde artikel besteld? Onze klantenservice helpt u direct uit de brand. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice +31 (0)76 205 50 84 of mail naar [email protected].

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat nu?

Als u een bestelling geplaatst heeft zal deze binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd worden. Is de bestelling in het weekend gedaan, dan zal deze de woensdag erop op z'n vroegst bezorgd worden. Na elke bestelling nemen wij telefonisch contact met u op om met u af te stemmen welke datum het beste voor u uit komt.

Mijn bestelling kan niet (meer) geleverd worden. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Jammer dat het bestelde artikel niet meer geleverd kan worden. Soms kan het voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Onze excuses voor het ongemak!
Wanneer dit het geval is, streven wij ernaar om u zo spoedig mogelijk hiervan op de hoogte te stellen. Het aankoopbedrag van de niet geleverde artikelen kunt u binnen 14 dagen terugverwachten op uw bankrekening.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u vandaag een bestelling geplaatst heeft en deze wenst te annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Onze medewerkers in het magazijn zorgen ervoor, dat dit snel voor u wordt aangepast. Is de bestelling al onderweg, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. U kunt uw bestelling na ontvangst weer eenvoudig retourneren.

Heeft u uw bestelling niet online gedaan, dan kunt u op de dag van uw bestelling telefonisch contact opnemen met onze klantenservice +31 (0)76 205 50 84. Wanneer u al betaald heeft voor uw bestelling, dan storten wij uw betaling uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw bankrekening.